Tuesday 12 April 2011

Overwhelming Sadness :'( :'(

After kejadian tuh , after class and after makan dengan kawan aku kat warung ibu .
aku langsung terus blek ke ostel dengan penuh selambaa . 
aku makan pum tadi cm xadaa seleraa doe , tppi aku gagah jugak habeskan .  
and dengan tak adaa mood and rasaa cm nak nangess jee weyhh .
sepatutnyee adaa class lepas itu .
tapi aku tak pegi .
MALAS !!!!!!!
and tak adaa mood nak study doe .
then, after arrived at my hostel .
aku terus langsung pergi kee bilik kawan aku di hostel itu .
aku pergi bilik merekaa sebab nak lepak - lepak , and , release kesedihan aku and stress aku .
tapi, after smpai di sanaa , dalam beberapaa minit dorangg bahan aku . 
tuh xpee lagy .
then, secaraa tak sengajaa aku lepaskan keluhan aku kat harlow about CAPITAL AB . 
aku ckp cm niey lah y blah blah and mcam2 lah about abrar .
then, bilaa aku luahkan apaa y aku rasaa time kejadian tuh and ariniey kat kawan aku, secaraa tak sengajaa aku menanges doe .
aku sedih gilaa lately nie especially dengan kejadian hari niey . 
seriously sedih gilaa doe .
aku menanges tanpaa berhenti - henti and sedu-sedu .
then, harlow pum ckp kat aku and marah marah aku !
then, suddenly aku teringat moments aku dengan dyee kat kolej .
sumpaa sweet and comel doe . then, aku menanges gila-gilaa lah weyh !
and niey time aku menulis pasal apaa y aku rasaa and about him kat blog niey sekarang niey pum,  aku dah menanges gilaa doe .
serious aku rasaa today aku sedih gilaa babii doe,
aku tak boleh nak senyum doe !
even kawan aku buad lawak and senyum untuk sekejap .
pum tak boleh . seriously tak boleh ! 

No comments:

Post a Comment