Friday 1 April 2011

Last Week Is a Hell Week :/

Minggu lepas, adalah minggu nerakaa bagi aku doe. minggu lepas aku terpaksaa jady budak baek kejap kat kolej . selamaa satu minggu tuh aku hanyaa boleh pakai baju kurung sahajaa di kolej . grrrrrrrrrrrrr~ aku tak boleh pakai baju t-shirt and jeans kat kolej . haishhhh~ dah lah class panas . pastuh pakai baju kurung . memang tak lah, aku jady cacing kepanasan jee selamaa satu minggu tuh . HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH~ kalu pakai untuk 2 hari or 3 hary kaa, tak pee lah jugak . dahlah class cm tak adaa aircond jee . padahal dah kuatkan aircond dah :)  belajar pum tak senang ! sorry awwww, kali niey aku bnyak complaint pulak and merungut pulak . lec pum tak than dengan panas class tuh, nak ajar pum tak senang jee . HAHAHAHAHAHA ~ 

No comments:

Post a Comment