Friday 1 April 2011

He Just Dumped Me :(

Beberapaa hari lepas, aku call CAPITAL AB sebanyak 3 kali . but, panggelan itu tidak diangkat . aku call dyee sbb aku rindu gilaa babeng kat dyee .  
Then, besok petang, dyee call aku balek . aku pum terkejut ah . and aku pum angkat ah call dyee . masaa aku dengar suaraa dyee, betapaa hanyaa tuhan sjja lah thu bahawa aku rindu nak dengar suaraa dyee and senyum dyee dan jugaa y paleng penting, dyee still engat kat aku . aku engat dyee dah lupee kat aku . aku pum sukaa ah . then kitaaorg pum berborak cm besee lah( dyee y start perbualan tuh, aku diam jee) . then, tak lamaa itu, dyee ajak aku makan . aku pum kataa okayy lah . sbb time tuh aku free dri manaa-manaa class . then, dyee kataa dyee nak jumpaa aku kat kedai apekk . tpi sblum aku nak jumpee dyee kat kedai apek, capital ab suh aku tggu call dyee. aku pum tnggu lah dyee call aku . sejam kemudian aku tgu dyee, dyee still tak call aku . then, aku pum call dyee lah hendak kepastian, dyee kataa suh tggu lagy. aku pum kataa okayy lah . aku pum tunggu lah dyee smpai dyee call aku . then aku text and call dyee lah jady kaa tak an ? capital ab tak menjawab langsung text aku and call aku . aku pum bengang gilaa ah. then, aku pum send satu mesej last kat dyee . aku ckp cm niey ah an, next timee jee lah jumpaa babe. aku dah nak blek hostel dah . then, dyee tak bals . *haty aku pum mendidih panas jee * kenapa aku selalu tipu dengan dyee and kenapa janji dyee tak selalu tepati ? dyee lebih mementingkan kawn . padaa hal dyee dah janjii gilaa ngan aku time tuh . mcm dah suree dah, last2 tak jady and dyee diam2 jee . cm bodoh sial . then, naluri aku kuat berkataa y aku niey hanyaa dipermainkan oleh dyee. kawan aku pum ckp cmtuh kat aku y aku hanyaa dipermainkan oleh dyee . malam tuh aku sedih gilaa babeng, sampai aer mataa aku jatuh menitis lagy . sumpaa weyh. why my luck always like this ?  and, why mens always dumped me ? i never dumped guys . damn ! never ever doe . apaa salah aku kat lelaki ? shitttttttt ~ fuck off . aku benci lelaki y bernamaa lelaki doe . sumpaa sial ! aku benci gilaa ,  :( :(

No comments:

Post a Comment