Friday 25 March 2011

sad moments with fuckin ex :(


aku benci gilaa babeng kat dyee. dyee lah laki pertamaa y membuatkan airmataa aku jatuh and menangis. sumpaa, macm babi doe. tak penah aku menangis sbb lelaki!
Keranaa facebook lah aku jady mcm niey, dan keranaa hanyaa dyee lah aku jdy mcm niey kawan, dyee lah lelaki pertamaa y tlh membuat kan aku menangis dan jugak untuk first time ! sumpaa doe. aku xpernah menangis sbb lelaki doe before this. maseh aku engat waktu first perkenalan di dalam fb and first time jumpee between aku ngan laki sundal niey doe, sumpaa aku engat doe. aku tidak mungkin akan lupakan smpai bilaa-bilaa doe. biarlah aku sorangg jee thu mcmanaa first timee kitaa saleng kenal2 and fall in love doe. akan aku semat memori pahit itu smpai bilaa-bilaa. dan untuk lelaki y telah membuadkan aku menangis, aku harap ENGKOE bhagiaa dengah orang y koe pujaa dan koe sukaa. I WISH YOU HAPPY EVER AFTER WITH UR NEW GF AND THANKS CAME TO MY LIFE AND CHEERS MY LIFE EVEN FOR A SHORT TIME :(