Sunday 27 March 2011

Lepak With My Friends At Hostel And About My Mood Tonight :(

heyy peeps ! heheheee sekarang aku tengah lepak plus chat dengan kawan aku kat hostel seperti biasaa ah bro untuk release kan stress and tension aku . hahahaha~ itulah usual routine kitaorang sejak kebelakangan ini . kebiasaan kitaorang selalu gossip about kawan-kawan college kitaa, boyfriends, secret admire, and, about college life.  hahahaha~ smbel makan snek :) sedapnyee ! tpi malam niey aku and kawan-kawan aku ceritaa pasal hal aku, and what is my prob ? aku pum ceritalah from a to z ~ and also aku betul stress malam niey and perlukan kawan untuk aku lepaskan stress aku. thanks to my friends coz willing to hear . and mlam niey mood aku sungguh tak stabil, dan bukan hari niey jee mood aku tak stabil, tpi lately niey. aku sedih gilaa kebelakangan niey. rasaa cm nak nanges jee. kadang-kadang air mata tuh bole kuar secaraa sendiri. hurmmmmm :(  aku rindu sngat-sangat kat dyee. dan rasaa cm nak nanges jee sekaranggggg ~sumpaa weyhhh. i really miss him damn. and why he go away from my life ? and i know he wont came back to me . sometimes when im alone i think is it my fault ? or he is too egoistic ? I really need him god :(

No comments:

Post a Comment