Saturday 26 March 2011

Everythings is already gone :(

"maseh aku engat sms terakhir antaraa aku dengan capital ab" , dyee seperti sudah benci gilaa kat aku and apaa yang pasti dyee dah buang no aku.  sedih gilaa doe, waktu tuh apabilaa aku text dyee, dyee tak kenal aku and boleh tnyaa aku niey sapaa ? *sumpaa sedih doe*  aku rasaa cm nak nanges jee peeps time tuh , and, tibaa-tibaa darah serbu naek ke kepalaa aku doe, sekarang capital ab sudah pergi dri hidup aku and sudah jauhkan diri dyee dari aku untuk selamanyaa. selamaa-lamanyaa peeps.  what should i do now peeps ? and what should i do if aku terserempak dengan dyee kat college peeps ?  then lately niey, aku tak thu napaa dengan diri aku and apaa y telah terjadi kat diri aku selepas text itu . aku seperti kehilangan arah and tak tentu arah jee dalam apaa sahaja y aku buad and kerjakan, kadang-kadang aku mcm tak betul and macam orang gilaa sekejap.  kadang-kadang tuh ku boleh menangis  secaraa tiba-tibaa jee apabilaa aku keseorangan . dyee pergi begitu shajaa tanpaa mengucapkan selamat tinggal . hanyaa bersandarkan text or sms sajja. dan jugaa tanpaa pertemuan untuk kali terakhir. * aku harap aku tak terserempak dengan dyee kat kolej lagi, aku berharap sngat *   dan jugaa aku berharap y dyee akan jumpaa perempuan y sesuai dan secocok dengan dyee, yang bolee memahami gilaa dyee. :(











No comments:

Post a Comment